joi, 30 octombrie 2008

8 Ani

Peste 8 ani voi candida la un loc pentru Parlamentul Romaniei.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Şi tot tu ai să fii responsabil cu campania electorală ? Cool stuff!

(oana căreia îi place să facă economii :D)

Ioan Castil Valeda spunea...

In cazul asta vei fi trezorierul meu ! :D

Pe unde ai umblat ca mi-a fost dor de tine ? Eu pretuiesc prietenii - chiar si virtuali ! :)

Anonim spunea...

Trezorier, mhmmm, o idee năstruşnică, da' tocmai de-aia s-ar putea să meargă :)

Pe unde umblu? Ori pe aci, ori pe la tovarăşi :) Am fost chiar şi pe România de 5 stele să văd ai plecat? Mai pleci? :)

Numa' că atunci cînd am treabă nu-s foarte guralivă. Mai ales că în ultima vreme au fost o grămadă de chestii noi de citit :)

(oana care mai zice nice to be missed şi urează week-end plăcut :)

Ioan Castil Valeda spunea...

Plec, da' sponsoru' a decis ca in primavara. Asta e.

Ioan Castil Valeda spunea...

Uikend placut !

Anonim spunea...

Mulţumesc :) Domnule, dar cît de inspirat sînteţi în luna lui noiembrie!

Ioan Castil Valeda spunea...

Io-s inspirat mereu, motivatie sa am ... ;)