luni, 27 octombrie 2008

Je T'Aime

5 comentarii:

Anonim spunea...

cum sa nu iubim paris-ul . este fermecator . cochet . charmant. capricios. plin de viata . forfota. muzica. arta. moda. rafinetze culinara. vinurile.teribilism arhitectonic.francezii oameni frumosi si veseli.agreabili.

primul mesaj mi-a zburat la paris . e plecat. am scris cateva randuri suplimentare dorin sa leg doua posturi ...acum m-am razgandit . nu am appetit !

p.s. dumnezeu si acum 2000 de ani a fost jumate francez si jumate italian . mi-a spus "simbolistic"!

Anonim spunea...

uitasem . deci. dumnezeu a inventat chiar asa simplu printre cele sus enumerate inca maiestruosul amor si desfrau . adica deliciul "vital" .

pentru inventia politicului si al religiosului ...sunt mai putin decat 100% sigura ( 99,9 %) ca responsabil este humanoidul . non-divinul !

Ioan Castil Valeda spunea...

Cum le stii tu pe toate, Bobocule ! :D

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ioan Castil Valeda spunea...

Am recunoscut inca de cand am initiat acest blog ca sunt obosit. Am obosit facand atatea. Mai am sa sar cu parasuta si pot spune ca le-am facut pe toate ... ;)