sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Bistro

Seful unui bistro mi-a spus BONJOUR, MONSIEUR cu zambetul pe fata inca de prima data, din primele minute de cand am sosit in Elvetia, ca si cum ne-am fi cunoscut de 1.000 de ani. Am baut un espresso si i-am pus o intrebare si a convocat toti clientii sa-si dea cu parerea. La plecare nu m-a lasat sa iau taxiul pentru ca a zis ca e scump si a iesit in mijlocul strazii si a oprit un troleibuz.
L-am intrebat si pe soferul troleului cum pot ajunge la hotelul meu si acesta cu o mana tinea volanul si cu cealalta imi desena traseul.
Dupa ce am coborat am aratat biletul acela mazgalit unui afro si acesta a mers cu mine vreo 5 minute pana inauntru la receptia hotelului.
Mai povestesc si alta data. Acel bistro primitor se afla chiar vizavi de velodromul din Lausanne. Si cica romanii sunt ospitalieri …

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ei, dar dacă îţi spunea: "Bună seara, o masă pentru trei?" cum am păţit la Roma să fi văzut uimire :))))

Mai povesteşte de Lausanne, să nu uiţi :)

Ioan Castil Valeda spunea...

Pai, cand am plecat prima data in Elvetia (pentru a vinde tablourile mele digitale), am ales aceasta tara pentru ca nu prea fusese bantuita de romani si ar fi trebuit ca localnicii sa nu fie prea scarbiti de acestia, iar Lausanne a castigat la preselectia cu Geneva intrucat ultima fiind la granita cu Franta suferise multe daune din cauza raidurilor talharilor romani veniti de peste frontiera ilegal.
Si am ales Elvetia frantzuza pentru ca franceza stiam, germana nici o boaba !!!

Anonim spunea...

Oooo, deci am să-mi agăţ pe perete un tablou al unui artist cunoscut şi recunoscut în Elveţia franceză (cel puţin)?!! Sînt din ce în ce mai impresionată! Azi aflu că, de bine de rău, ştiu un fel de Don Juan/Casanova and now this :)Măi, io habar n-am cu cine am de-a face, măi :)

Mulţumesc pentru răspuns!

Ioan Castil Valeda spunea...

Na, ca acu' stii - nu mai ai nici o scuza ! :)))))))

Anonim spunea...

Nici o scuză să dispar şi să vă las pe voi doi, love birds, să continuaţi marşul pinguinilor? :D Ok, I'm out of here :)))))))

Ioan Castil Valeda spunea...

I'm out eu ca ma duc sa mananc ! Pofta Buna ! :P

Anonim spunea...

Aşa, aşa, lead by example :) Poftă bună şi ţie :)