duminică, 2 noiembrie 2008

Blues

4 comentarii:

Anonim spunea...

incredibil cu ce ma rasfeti tu pe mine. ei bine , ai o dorinta libera ( insa nu ma dezbrac . nu inca! :)) )

hmmm....cel mai grozav kornettist din lume cu o popularitate imensa . miles davis afirma despre louis armstrong ca nu ar exista nimic la trompeta sa nu fi fost in prealabil incercat de EL . nici macar in jazz-ul modern.

ai stiut ca pe vremea copilariei in new orleans a fost expus multor sicane . a cantat pe strada pentru doar cativa centi pana cand peter davis in mod sistematic l.a animat sa incerce acel tipic kornettspiel iar in `17 intra la olivers ca mai tarziu sa ajunga in - hot five - prin talentul sau inimaginabil si inegalabil prin care isi raspandea cascada de tonuri-inalte.
ca solist la fel ... clasicul - hello dolly - cu barbara streisand in regia lui gene kelly l.a catapultat in templul film-muzical....
wooooow ! merci mult de tot ....!

Ioan Castil Valeda spunea...

Inainte sa te dezbraci spune-mi cu ce te ocupi ! :))))))

Multumesc pentru precizarile de mai sus. Esti un fel de Iosif Sava sexy ! ;)

Anonim spunea...

nu am auzit niciodata de iosifsava si am indoieli serioase ca pot fi atat de sexy atunci cand ma compari cu un barbat .
dar pot sa te transform pe tine in sclavul placerilor mele cu o nuanta sanatoasa de perversiune.

....


daca iti spun cu ce ma ocup - pe urma trebuie sa te ucidez pentru a-mi pastra fermecatoru-mi mister intr-un fel nestirbit.

hotaraste ce doresti sa faci inainte sa treci pe plaiurile minunat-sataniste a lui dante . cu toate ca poetul din tine ar vrea sa il cunoasca pe vergilius. aaaaah. ce eroare de "gresala" mai degraba pe minunata bea pontinari ... nu-i asa ?

Ioan Castil Valeda spunea...

Cum nu ai auzit de Iosif Sava ? A fost un mare muzicolog si credeam ca si tu profesezi in domeniu ... si cred in continuare asta, iar daca ma insel ce mi se poate intampla ?!? ;)

Nu ma ucideeeee, pliiiiiiiiiiiiz ! :D