sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Casanova

Dupa cum am mai zis, nu sunt un Casanova, ci sunt un traitor.

24 de comentarii:

Anonim spunea...

mda... un traitor cu inclinatii narciste !
ai grija sa nu te "contemplezi" intr-o fantana . nu te doresc inecat!
nu cred ca ai prezenta o "imagine" cat de cat "humana" . pe gustul meu pretentios !


p.s. imi merge pe nervi aroganta-ti !
atat !
restul in functie de cat de barbat te dai in stamba !

salute`s`e`ne`va !

Ioan Castil Valeda spunea...

Guten tag si tie Emma ! (Sper ca am nimerit-o cat de cat cu germana mea de balta ... )

Anonim spunea...

nu numai ca ai nimerit-o... mein libere Johannes Caius Gaius Castil !
observaturez ... sigur cu o oarecare satisfactie ca te ridici la nivelul meu :)
"extirpezi" din tecstula ceea ce iti este "per" plac !
sigur ! omul inteligent nu a fost un deranj pentru mine. niciodata ! sigur ma identific cu cel mai prostutz si hazliu de regula :)))) hmmmm... din motive evidente !
nu zicei tu ceva de "inteligenta" ? creca e de rau "augur" !

te pa ! te vad maine ??? nitel muzica ...poate ... ???

Anonim spunea...

Nenea Valeda, cred că tanti Emma vrea să-i cereţi prietenia ... :)))))

Anonim spunea...

În altă ordine de idei, păcat că nu eşti un Casanova - mi-ar fi plăcut să zic că ştiu şi eu unul, chiar dacă deocamdată virtual :D

Ioan Castil Valeda spunea...

Se spune ca acest Casanova (sau Don Juan ???) se indragostea sincer de femeile din viata sa. Din acest punct de vedere semanam. Deci poti sa te lauzi cat de cat ca ai cunoscut unul ... :))))))

Ioan Castil Valeda spunea...

Ma imprieteneam eu mai ... profund cu Emma daca nu era taman in Jermania. Are o cultura si un rafinament de invidiat ! :P

Anonim spunea...

tanti emma este amorezata in nenea castil si doreste sa-L ceara in casatorie. desigur - in situatia in care nu este deja casatorit :)))))))) cuuuuu ... tanti oana ?

deja imi sangereaza inimioara ... :cry:

Ioan Castil Valeda spunea...

Fiul meu are 19 ani, Oana are 28, eu 41 - Emma nu stiu cati are. ;)

Ioan Castil Valeda spunea...

Ador viata de familie (sunt rac) dar nu mai sunt casatorit. Sa vad ce face Mos Craciun ... :D

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ioan Castil Valeda spunea...

Cam asa ma gandeam si eu.
Si in afara de inotat ce mai faci in Jermania ? ;)

Anonim spunea...

traiesc intensiv senzorial :).

Ioan Castil Valeda spunea...

Mor de curiozitate sa stiu cu ce te ocupi !!! :D

Anonim spunea...

Ei, dragii mei, ascultaţi la baba că a avut relaţie la distanţă la viaţa ei care s-a materializat în uniune consensuală reuşită: diferenţa de fus orar nu înseamnă nimic cînd doi oameni se iubeşte sincer :D

Emma, nu sîntem căsătoriţi, deşi aşa s-ar zice după insistenţa cu care îl alerg pe ICV să-mi dea tabloul MEU pe care l-am MUNCIT şi MERITAT :)))))

Tată-socrule, e interesant de analizat faptul că argument cum că n-am fi căsătoriţi a fost vîrsta, nu faptul că io-s "luată" deja :D Cred că Emma are dreptate, eşti un cuceritor, there's no stopping you :D

Ioan Castil Valeda spunea...

Motivul invocat de mine (varsta) este singurul plauzibil (pentru mine) ! ;)

Tabloul va fi livrat personal de catre mine la Brasov cumnatului tau Ionut caruia trebuie sa-i duc niste vin de la alta promotie ! Voi imbina turismul cu datoria ! :D

Sunt fanul si maestrul legaturilor la distanta - ultima s-a soldat cu o convietuire de aproape doi ani sub acelasi acoperis. Tipa era din Brasov, apropo. :P

Anonim spunea...

Deci te-am citit bine :)))) Păi şi dacă eşti fan şi maestru la distanţă, de ce zici că păcat că Emma e la nemţi? Deh, o fi existînd distanţe şi distanţe :)

Mumlţumesc pentru împărtăşirea planului de punere în posesie a tabloului :)

Ioan Castil Valeda spunea...

Ca s-o tin in suspans ! :))))))))

Anonim spunea...

oana... eu cred ca lui castil ai este teama de mine. de aceea il crutz oarecum.

Ioan Castil Valeda spunea...

Pentru mine nu exista temeri pe lumea asta, doar provocari. :P

Pe lumea cealalta - nu se stie ... ;)

Anonim spunea...

vaaai . pai , esti personificarea barbatului ideal. ce mai fac acum ?

Ioan Castil Valeda spunea...

Iti vine tie vreo idee ca ziceai ca esti desteapta ! :D

Anonim spunea...

castil.eu cand zic ca sunt desteapta o fac doar asa de pamplezir . sa fac putin impresie pozitiva la tipi inteligenti ca tine.
dar uite ! incet ma deconspir . ma tradez. singura . fara ajutorul cuiva. unde nu e continut ... bla, bla, bla :))))))
te rog sa fi ingaduitor. pana la urma am alte calitati . sunt femeie ce naiba !

pa !

Ioan Castil Valeda spunea...

Atata timp cat ai spus ca traiesti la nivel senzorial este clar ca esti femeie - Slava Domnului ! :P