luni, 17 noiembrie 2008

Extraordinar

Pe 26 octombrie am publicat aceasta poezie pe blog ->

ZBOR FRANT

Nu plecarea,
Nu plecarea
este cea care ma-nspaimanta,
ci momentul in care
Simt ca-ncepi sa pleci,
ca o mana ce se ridica
din mine spre mine
pipaindu-mi grabit beregata.

Nu moartea lebedei,
Nu moartea
este cea care ma sfasie,
ci cantecul ei.

Nu caderea,
Nu caderea pasarii-mpuscate,
ci tipatul sau
ca o prelungire a unui
Zbor frant …

(scrisa pentru Angela Ribus din Galati in 1986)

Azi am primit e-mail de la aceasta Angela, o mare iubire a tineretii si vietii mele, dupa ce a gasit intamplator poezia pe care i-am dedicat-o in urma cu 22 de ani haladuind pe net.
Intr-adevar, ai grija ce iti doresti pentru ca s-ar putea sa se implineasca …

Sunt emotionat si fericit.

2 comentarii:

Veronica spunea...

amazing!! iti doreai sa te indragostesti din nou :)

Ioan Castil Valeda spunea...

Indragosteala mea pentru Angela nu a disparut niciodata. Dar viata are drumurile ei - peste doua saptamani va fi mamica ! :)