duminică, 2 noiembrie 2008

Franta

La ce ma gandesc eu cand este vorba de Franta.
In primul rand la moda si la sarutul frantuzesc adica mai pe scurt zis la profa mea de limba franceza de care m-am indragostit in clasa a doua la prima ora de curs avuta impreuna. A fost un coup de foudre. Era fantastica. Incercam sa o intalnesc in fiecare zi pe holurile scolii. Pentru ca se imbraca in fiecare zi altfel. Se aranja altfel. Ba cu codite, ba cu mesha, ba cu peruca … Eram fermecat. Se imbraca altfel decat celelalte invatatoare si profesoare. Fustite, sarafane, rochite – toate colorate in fel si chip. Era altfel si decat mama mea, vecinele mele si tot ce …. cunoscusem eu in materie de femei. Am fost bucuros cand am aflat ca I-a murit sotul. Mai tarziu, pe la 16 ani fiica ei s-a indragostit de mine si formam un cuplu de adolescenti. Dupa ce a trimis-o in vacanta de vara impreuna cu fratele ei la Bran unde aveau o casa batraneasca, am facut sex cu profa de franceza 2 luni de ma credeam in paradisul adolescentilor dezvirginati.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bine că n-ai avut profele mele de franceză că nu mai era vorba de pedofilie, ci de gerontofilie :)))))) 2 luni? Neîntrerupt? Oh-la-la :)))))) Din care film zici că e scena? :D

Hai că ăsta devine încet, încet blog pentru adulţi ... Oana, vezi că-ncepe "Noapte bună, copii"! Fugi să nu ratezi începutul! :D

Anonim spunea...

deci esti amorezat cronic si in acest fel incurabil ... in amor ! in amorul frantzuzesc :)-
ei bine, nu cred ca este ceva mai de buna calitate decat tot ceea ce tine de france. da. da. de...de... amor desigur !
gandesti ca un francez !pe zi ce trece :).

Anonim spunea...

uitasem sa ma dau putin cu presupozitia . iata :

1. nu vorbim aici de un fel de.... ödipus-syndrom(komplex) ?

2. nu faci ceva teste pisicologice complicate . sau ... ?

Ioan Castil Valeda spunea...

@ oana ->
Cand zici ca faci sex 2 luni se intelege ca mai faci altceva. De exemplu mananci. :))))))))

Nu a fost nici o clipa un blog pentru copii. ;)

@ emma ->
De atunci mi-au placut intotdeauna femeile de 30-40 de ani. Probabil voi avea aceasta preferinta si la 60 de ani ca si la 20. :D