duminică, 1 februarie 2009

File de Feteasca Neagra

Sa va spun cum imi place sa mananc peste - una dintre preferinte. Pescuiesc niste file de supermarket si il tratez cu indiferenta pana se dezgheata daca este congelat. Apoi, dupa cum am chef sa ma joc cu el ori il prajesc pur si simplu ori il razgai un pic prin malai apoi prin ou batut apoi iar prin malai dupa care tot in tigaie il pun la prajit si il las sa se inveseleasca pana devine auriu.
Sosul il fac cu telina rasa, hrean ras, usturoi torturat ca pentru mujdei, sare, piper alb, chilly sau boia rosie - pe care le amestec cu smantana sau iaurt dupa ce le-am adaugat ulei de la pestele prajit si am stors ca un barbar fara mila o lamaie babana.
Chiar daca peste tot se spune ca la peste se bea vin alb, ce-mi pasa mie, eu beau o feteasca neagra de Pietroasele din 1999. Miam !

3 comentarii:

Oana Băcanu spunea...

No că-mi lasă gura apă :) Şi hai că peşte&co. găsesc, da' Pietroase din '99 ... :)

Ioan Castil Valeda spunea...

Bagi si tu an din-ala australian de care ziceai ... ;)

Oana Băcanu spunea...

A fost, hîc, nu mai este, hîc :)