marți, 16 decembrie 2008

Sotul Sotiei Mele

Actualul sot al fostei mele sotii i-a spus acesteia ofuscat ca s-a intalnit cu mine intr-o piata, iar eu nu l-am salutat si, culmea tupeului, am intors capul brusc. Fosta mea sotie, si mai inteligenta, a bagat-o in mizeria asta stupida si pe fiica mea de 12 ani povestindu-i cele intamplate. Copilul i-a spus ca poate nu l-am observat. Mama ei a zis ca este imposibil (el fiind un umflat de o tona cu statura unui pitic de gradina). Scopul acestei tarasenii a fost atins - copilul mi-a insirat toate cele de mai sus. Ideea este ca eu chiar nu l-am vazut pe pitic, dar si daca l-as vedea i-as arata degetul acela, stiti voi care - pentru simplul motiv ca sta in apartamentul cu 4 camere, mananca friptura la aragazul cu 5 ochiuri si doarme in patul - toate cumparate de mine din afacerile mele.

6 comentarii:

Anonim spunea...

!avem deja intriga pt o telenovela de minim 50 episoade

Ioan Castil Valeda spunea...

50 de episoade sunt doar inceputul pentru o telenovela. Ele de obicei au cateva sute sau mii ! Sper sa nu fie cazul ... ;)

Anonim spunea...

trebuie sa il cunosti pe tata! :))

Ioan Castil Valeda spunea...

Si tu, Otto, pe fiul meu de 19 ani ! :D

Imi place denumirea blogului tau - foarte inspirat ! ;)

Veronica spunea...

mmmmmm - haine spalate in public? ;)

Ioan Castil Valeda spunea...

Putin pervers ... :)))))